Kredyt, leasing czy najem długoterminowy – co wybrać dla swojej firmy? Kupno auta do firmy to ważna decyzja – zarówno operacyjnie, jak i finansowo.
Współpracuję z ponad 20 instytucjami finansowymi, dzięki czemu dobieram produkty dopasowane do profilu działalności i sytuacji firmy. Pomagam w pozyskaniu finansowania zarówno dla nowych, jak i działających już przedsiębiorstw, jednoosobowych działalności gospodarczych, spółek cywilnych oraz kapitałowych.
Finansowanie obejmuje m.in.: kredyty obrotowe, inwestycyjne, leasing, faktoring oraz pomoc w przygotowaniu dokumentacji kredytowej, prognoz i założeń.
Wspieram cały proces – od analizy potrzeb, przez wybór najlepszej oferty, aż po kontakt z bankiem i podpisanie umowy. Moje usługi są bezpłatne dla klienta – wynagrodzenie otrzymuję od instytucji finansowej.
Jeśli prowadzisz firmę i zmagasz się ze spadającymi przychodami lub nieefektywną sprzedażą, oferuję kompleksową diagnozę i sprawdzone rozwiązania:-
audyt procesów sprzedażowych – luki i wąskie gardła w Twoim obecnym procesie sprzedaży, analizuję każdy etap lejka sprzedażowego,
-
wdrożenia systemów do zarządzania relacjami z klientami (CRM) – dobieram i implementuję narzędzia dostosowane do specyfiki Twojej branży, aby zautomatyzować procesy sprzedażowe i marketingowe,
-
szkolenia zespołów sprzedażowych i mentoring – przekazuję praktyczne techniki i narzędzia, które faktycznie działają na Twoim rynku,
-
wsparcie w procesach restrukturyzacyjnych – dzięki nawiązanej współpracy z profesjonalną kancelarią doradcy restrukturyzacyjnego, pomagam firmom w trudnej sytuacji finansowej wypracować i wdrożyć skuteczne plany naprawcze.
Konsulting jest zawsze dopasowany do skali, branży i możliwości firmy, dlatego pierwszym etapem jest rozmowa diagnostyczna, na podstawie której przedstawiam propozycję działań.
Aktualności
Wdrożenie systemu CRM (Customer Relationship Management) może być przełomowym momentem dla każdej firmy, poprawiającym zarządzanie relacjami z klientami i optymalizującym procesy biznesowe. Jednak niewłaściwe podejście do tego procesu może prowadzić do wielu błędów, które obniżą efektywność systemu lub nawet zniweczą cały projekt.
Wdrożenie systemu CRM (Customer Relationship Management) to jeden z najważniejszych kroków, które firma może podjąć, aby poprawić zarządzanie relacjami z klientami, usprawnić procesy sprzedaży i zwiększyć efektywność działań zespołu. Jednak samo posiadanie nowoczesnego systemu nie gwarantuje sukcesu. Klucz do efektywnego wdrożenia leży w odpowiednim przygotowaniu i właściwej realizacji kolejnych etapów projektu.
Porównanie oprogramowania CRM: Odoo, Inflow, Bitrix24 i HubSpot oraz Pipedrive i Livespace - listopad 2024 r.
W niniejszym opracowaniu dokonałam porównania czterech popularnych systemów CRM, które oferują różne plany, w tym opcje bezpłatne (opensource).